Snyggångest

Jag drabbas av överväldigande och totalt snygghetskomplex när jag ser trailern för filmen ”Blue Valentine”. Både Michelle Williams och Ryan Gosling är så snygga! Hur kan de vara så snygga?! Nog för att jag kanske är förtjust i karlar med skägg i allmänhet, och att Williams spelar Marilyn Monroe minskar väl inte hennes attraktionskraft men…

Det är nästan att jag rodnar framför datorn för att de båda är så… attraktiva. Är det bara jag som tycker det? Har jag blivit galen? Vet inte om jag vågar se hela filmen, kombinerat kåtslag, superrodnad och känslan av att vara megaful (back to fjortis) är kanske dödligt. Men den verkar jättefin, filmen. Charmig, privat intim, eufori, kärlek och krossade hjärtan (och jättesnygga människor!!!).

Se trailern på egen risk:

Kommentera

