Humor

Den här grejen mellan Björn Ranelid och Peter Englund är kanske det roligaste som har hänt på länge. Jaja, jag kan också hålla med om att det var lite dåligt av Englund att skriva så i sin ämbetesblogg, men gud så roligt! Ännu lustigare blir det när Ranelid rasar och säger att Englund är avundsjuk för att han inte får skriva autografer i IKEA-kön. Jag bara önskar, ÖNSKAR att det vore inspelat så jag fick höra Ranelid säga det också, på skånska, upprörd med spott flygande från glänsande (!) läppar.

 

Själv hatar jag Let’s dance, men allt som håller Ranelid borta från solariet välkomnas.

Hihihi!

En reaktion till “Humor

  1. Tänka sig vad märkligt det kan vara med internet. Här sugs jag in i en ny saga om Ranelid och Englund på DN.SE, kommer till en kul kommentar på denna sida (solariet…) och blir pga denna nyfiken på Leva loppan, tar till mig tipset om Winters Bone, och min kväll ser helt annorlunda ut än jag hade trott för 5 minuter sen. Nu ska jag på bio 😉
    Tack loppan! You made my day (or night)

Kommentera

