Dagens bästa från pinterest

också:

och efter helgen, när man tänker på muffins tänker man ju osökt på konfettisprutande tuttmuffins!

Är jag gammalmodig som vägrar hänga med i namnbytet och kalla muffins för cupcakes? hur länge kommer jag kunna hålla ut? Jag bara förstår inte varför vi byter namn på den, det känns så omotiverat! Både ”muffins” och ”cupcakes” är låneord antar jag, så de är ju lika dåliga på det sättet… Men jag sa muffins när jag var liten, och jag är väl lite konservativ och nostalgisk. Sen gillar jag ju inte när man försöker ändra betydelsen på andra ord heller, som när man försöker få ordet feminist att betyda manshatare.

Kommentera

