Jag behöver mer Star Wars i mitt liv

Just nu är det lite deppigt. Smärta i kombination med tristess. Kallt, snö, never ending winter… Jävla norrland.

Men jag har kommit på lösningen.

Är det 20 minusgrader ute? Yodamössa!

Tråkigt plugg och tunga böcker? Darth Vader-usb (notera Anakins ansikte), och ryggsäck (tror ni modellen är lite lik Luke med mening?):

Ansträngande och jobbigt att gå och träna? R2D2-baddräkt gör det lättare (faktiskt grymt snygg):

Tråkigt att laga mat? Kanske Darth och den gigantiska masken kan hjälpa till?

Ja, ni fattar, Star Wars kan göra livet roligare! Jag älskar den smarta och charmiga humor det mesta görs med, som USB-minnet och ryggsäcken ovan. Och det finns mer! Lasersvärdätpinnar (önskar jag mig i födelsedagspresent), dödsstjärnan som både kakburk och vattenmelon, kakor och charmiga maskeradkostymer.

Nu blev jag väldigt pepp på att se filmerna igen, kanske blir det ett litet maraton i helgen framför svärföräldrarnas gigantiska tv.

Vill man vara lite crafty tipsar Proud Nerdy Geekgirls om att virka Star Wars-amigurami. Very cute.

Kommentera

