Ålidhems antik

För några år sedan hade jag en idé om att starta en egen second hand-butik här på Ålidhem. Jag tyckte det var utmärkt läge med tanke på alla studenter som flyttar in och ut. Sen öppnade Ålidhems returbutik och nu, imorgon (25/8) öppnar Ålidhems antik i gamla Datorhörnans lokaler i Ålidhems centrum. Gick förbi lokalen idag och det såg bra ut! Kanske inte så ”high end” antikt utan mer 50-60-70-tal, men det tror jag passar de som bor här. Nu är inte läget för att jag ska öppna en second hand-butik lika bra, men det är bra för mig som besökare, som köpare! Kommer definitivt titta förbi Ålidhems antik nästa gång jag går på Konsum!

En reaktion till “Ålidhems antik

Kommentera

