Vindelälvornas loppis i Mårdsele

Idag ”fönstershoppar” jag på Vindelälvornas loppis blogg. För alla er som undrar var man hittar bra second hand tror jag att Vindelälvorna kan vara svaret. Det är systrarna systrarna Monica och Carola Forsman som driver loppisen som ligger i Mårdsele. Några fräckt lånade bilder från deras blogg:

Tjusiga brickan och tjusiga blombordet (ni vet ju att jag gillar blombord):

Och så några lampor som jag kärade ner mig i:


Perfekt lampa att läsa och dricka te under:

En bild av hur det ser ut på loppisen, med min favvolampa där igen:

Tyvärr kan ju sakerna på bilderna redan vara sålda, men det gör inte så mycket för mig som bara fönstershoppar. Har man tur kan man dock åka till Vindelälvornas loppis och se vad som finns kvar (eller kontakta dem om man bor långt därifrån), då de kommer ha öppet en sista dag nu innan hösten och vintern kommer på rikt. Antagligen kommer det bli den 17 september (vilket är otur för mig eftersom jag ska på bröllop då), men håll utkik på bloggen om du är intresserad.

Läs också artikel i VK om Vindelälvornas loppis.

Kommentera

