Flämt!

Okej, äntligen en trailer som inte avslöjar hela handlingen! Jag har ju dock läst böckerna, så jag vet ju ändå hur det går men…

Gillar också lottningsscenen, med alla ungdomarna i blågrå blusar och skjortor som hämtade från -40 och 50-talet och med presentatören (som jag glömt bort vad hon heter men jag i huvudet kallar Rita Skeeter) i lysande magenta. Så snyggt, så känslosamt! Hade väntat mig lite mer freaky i the capitol dock, ni vet grön hud och sådär… men man fick ju inte se så mycket.

Pepp, pepp, pepp!

Kommentera

