Att längta efter något man inte kan få

Hörrni jag vet, det har varit ganska tyst om loppisar och second hand på bloggen ett tag. Anledningen till detta är att jag själv har fler saker än jag behöver och alla vet väl hur svårt det är att gå hem TOMHÄNT från en loppis. Har det ens någonsin hänt? Att vi också snart kommer flytta till något mindre gör att vi kommer behöva bli av med grejer snarare än hitta nya. Men jag tillåter mig lite fönstershopping, trots att det gör så ont när man på returbutikens hemsida hittar ett fantastiskt njurformat toalettbord med tredelad spegel. Tredelad! Åh åh åh, suck suck suck!

Kommentera

