Så jävla peppad!

Det var länge sen jag kände mig så sugen på att läsa en bok som just nu när jag har Vattnet drar av Madeleine Bäck i min hand. Trots att jag är så peppad ska jag vänta lite, för om bara några dagar åker jag upp dit, till ovansjöbygden där boken utspelar sig. Då föreställer jag mig att jag och maken högläser Vattnet drar för varann när vi sitter vid elden i den mörka natten. Det enda som hörs är forsens brus, skogens sus, eldens knäppande och våra röster.

image
image

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag älskar Gästrikland!!!

  • Okategoriserade

Kommentera

